0 800 217-367
  • корзина
  • личный кабинет
  • избранное
  • обратная связь
01.jpg


Креатор та піарник Діма Зубков робить проекти із тими, хто близький за духом. На ALLSTARS Talks він розповів про нещодавні проекти, знайомство з Basside і мрію про кубинський ресторан.


– Мало хто знає про твоє минуле. Розкажи, звідки ти, чим займаєшся.
– Мені 25 і я вже 12 років живу у Києві. Я народився у Дніпрі і переїхав сюди завдяки спорту – займався хокеєм. Десь у 2012 потрапив у компанію, де займався промо, і з цього почалася моя історія в промо, рекламі, менеджменті.

– Що ти створюєш?
– Як креатора мене залучають у різні проекти, де потрібні сміливі рішення. Останній з реалізованих проектів – ресторан ZVD. Мені подзвонив кореш із G.R.U.P.P.I.R.O.V.K.A і сказав, що він з пацанами думає про заклад із шаурмою. І тут було два варіанти – відкрити шаурмічну і нікому не зізнаватися, що це їхнє, або ж подати її під таким соусом, щоб наш розбалуваний народ оцінив. Обрали друге. За два дні я зробив криву презентацію, і ми з хлопцями – один в Москві, інший в Майамі, влаштували скайп-кол, щоб її оцінити.

З того моменту вони шукали приміщення, а я продовжив деталізувати концепцію. Адже це не лише назва і «ось тут стоятиме автомат», це позиціонування, емоційна складова, філософія, місія, мета. Коли до нас на роботу приходить людина, вона має отримати документ, де прописана вся політика компанії, а не слухати мою розповідь «у нас тут Америка, середина 80-х, Beastie Boys». 

– Давай повернемось до спорту.
– У 6-7 років я почав займатися хокеєм і грав 13 років. Мій тато хокеїст і досі грає. Я ходив на його тренування, ще коли не було дитячої школи, катався біля борта. А потім приїхав тренер-американець і відкрив школу. У 14 років мене покликали грати у київський «Сокіл».

– А чому кинув? 
– Надто брудно.


02.jpg


– Розкажи про свої перші Nike.
– Підлітком я катався на скейті. Тоді були розвинені скейт-барахолки у ВК. У Дніпрі теж була така – «Скейтерскі штучки». Там було 3000 учасників і шмот розбирали на «ура». Якийсь чувак вночі опублікував трошки юзані «найки», SB чи 6.0 за 350 грн, коли нові можна було купити на 550-600 грн. У мене не було таких грошей, але я написав йому – беру. Не пам’ятаю, звідки взяв гроші – певно, у мами з обіцянкою не кататися у них. Це зараз у всіх Nike та Vans, а тоді скейтери носили DC, Circa, Folland. В результаті я їх затаскав, приходив на спот і перевзувався в інші. І там їх вкрали.

– Скільки у тебе пар?
– Десь 13. Найулюбленіші – Nike Stefan Janoski. Але з класики обожнюю Air Force.

– Як відпочиваєш?
– Цього літа паралельно було 2-3 проекти, тож для відпочинку я залипав вдома і гуляв із собакою. Нещодавно з’явився мотоцикл, то я вночі можу покататися.

– Ти якось пов’язаний із Basside і запускаєш енергетичний напій?
– Basside я допомагаю з піаром. Влітку 2014 вони зіграли ключову роль у моєму житті. Я працював із Monster Energy і компанію просто заморозили. Всі чотири роки я отримував новорічну премію у 200-300 євро, як має бути згідно з європейськими правилами. Але у мене був втрачений сенс життя: я працював із тими людьми, з ким хотів, з продуктом, про який мріяв, працював стільки і як хотів. До того ж розлучився із коханою жінкою. Тоді мене покликали до себе подруги з універу, і я три місяці жив у їхній квартирі на дивані, грошей не було. І в той момент познайомився з чуваками з Basside. Вони стали моєю родиною, з’явилося нове коло спілкування. І з 2016, коли я почав займатися піаром, комунікацією з лідерами думок, про кожний івент постять близько 100 людей.

– А що за івент у Москві з машинами?
– Саша Кучеренко, з яким я знайомий за роботою у «Монстрі», десять років організовував перегони на «Чайці». Коли трапилася вся історія з Україною, він зайшов на російський ринок, який до 2016 року був пустим, підключив партнерів та інвесторів. З 2017 року ми працюємо над найбільш масштабним тюнінг-шоу та виставкою – Moscow Tuning Show в Сокільниках. Це болюче питання там зараз –  тюнинг заборонили на законодавчому рівні, все, що висить на твоїй тачці має бути офіційно придбаним і не відволікати інших учасників дорожнього руху. Цьогоріч я підключився до піару, роботи з лідерами думок, привозив хлопців, які прагнуть інтегруватися у цей ринок, підтягнув діджейську академію свого друга, зробили грандіозний тверк-сешн із серйозним призовим фондом і суддями.

– Чим ти займатимешся найближчим часом?
– Запустили ZVD и Monster Energy. Цим проектам я найближчі півроку віддаватимуся повністю. Восени пройшов don’t Take Fake, завершується ще одна рекламна кампанія. І більше двох проектів я зарікся брати. 


03.jpg

– Що таке don’t Take Fake і яка твоя роль у ньому?
– Це бренд з восьмирічною історією, його засновники – Саша Саттаров, Діма Соболь і Тарас Євтушенко. Він про багатогранну вуличну культуру, починаючи від кросівок із графіті і до тачок, брендів, поведінки, артистів. За форматом це бренд-шоу і фестиваль вуличної культури. Цьогоріч був рекорд – подію відвідали 12 000 гостей, перекрили Велику Васильківську.

Ми працювали із хлопцями ще у 2012, коли я був у «Монстрі». Ми підтримали тоді ще маленький don’t Take Fake у галереї М17 на Антоновича, надворі ще ніяких активностей не було. Два роки тому Саша залучив мене до кураторства авто-мото-зони.

Взагалі don’t Take Fake – це не лише івент. Це агенція DTF Agency, яка допомагає реалізовувати кампанії для брендів, та DTF Magazine – онлайн-медіа, яке запустилося півтора роки тому й активно розвивається. І це все працює у комплексі.   

– Що для тебе значать твої татуювання?
– Люди давно перестали набивати те, що означає що-небудь. Для мене це більше настрій, вайб, мій внутрішній світ. От нещодавнє татуювання – змія, бо я боюся змій. У мене максимум три татуювання, які щось означають. Я розпочав у 16 років – і так все пішло.

– Коли ти зробиш власний проект, а не братимеш участь в інших?
– Я давно мрію відкрити кубинський ресторан – ця кухня така ж щедра, як грузинська, але це латинська, дуже багата культура. Але мені потрібні гроші для цього.

– Що порадиш молодим піарникам?
– Роби, розповідай і показуй. Вся команда ZVD зібрана з фб та інстаграму, жодних work.ua. Кайфуй, роби те, що подобається.



 



Фото:
 Вишневецький Григорій
© 2019 ALL STARS Talks



converse-logo-56.png mister-tee-logo3-56.png mr-lacy-logo2-56.png