0 800 217-367
  пн-пт: 10:00-18:00    сб-вс: 11:00-16:00  
UA
...

Валерія Жильйова: “Добре вчитися у кращих і вбудовувати свій досвід”

На ALL STARS Talks ми поспілкувалися із Валерією Жильйовою - засновницею одного із найпопулярніших брендів жіночої білизни. Валерія поділилась історією заснування бренду, а також ми почули про її найцікавіші подорожі та любов до себе.


– Назви декілька фактів про себе.
– Розповім 5 фактів про себе, які здаються мені важливими. Я закінчила фізмат. Другий факт, я два рази носила брекети по два роки. Я дуже люблю читати, постійно вивчаю щось нове - мені не буває нудно на самоті. Практично все, що я вивчаю, направлено на розвиток мого бренду. Потрібно бути в курсі конкурентів, вивчати ринок та розуміти, до чого йде бізнес. П’ятий факт: я майже не вмію плавати, хоча виросла на березі моря. Але весь інший спорт люблю!

– Розкажи, як проходить твій день?
– Мій робочий день починається о 6 ранку. Я прокидаюся, 10 хвилин медитую. Готую сніданок, роблю вакуум. Взагалі я регулярно займаюся спортом, але в обідню пору. З ранку до вечора я в робочому процесі, постійно на зв'язку з командою. Коли у тебе великий бізнес, в ньому повсякчас щось трапляється і ти мусиш розуміти, як отримувати від цього правильний досвід. У нас дуже якісний продукт, який ношу і я, і всі мої друзі, і це не тому, що я їм подобаються - в проект вкладено багато часу, грошей і зусиль великої команди, яка будує лекала і контролює кожен крок.

–  Яким тренуванням ти надаєш перевагу?
– Я люблю «залізо», люблю ходити в спортзал. У Києві я займаюся в силовий студії, де знайшла тренера, який змусив мене полюбити  тренування. Я практикую його схему тренувань, вона для мене дуже ефективна.

– Чи багато у тебе конкурентів в сфері нижньої білизни?
– Спочатку я була налаштована на весь світ. Створювався продукт, який буде конкурентний за всіма параметрами - це ціна, якість, дизайн. Коли я починала свій бізнес, майже 6 років тому, в Україні майже не було ринку нижньої білизни, не було жодної інформації. Мені доводилося заново створювати велосипед. І це була втрата часу! Тож я хотіла б порадити  на початку ведення бізнесу читати ресурси - професійно спрямовані блоги, які допоможуть розібратися. Навіть якщо у вас вже є свій бізнес, класно мріяти про щось більше. Добре вчитися у кращих і вбудовувати свій досвід.

– Нижня білизна - твій перший досвід, як дизайнера чи ти працювала в цій сфері і раніше?
– Я в бізнесі більше 10 років, але починала в форматі індивідуального пошиття в ательє. Я познайомилася з жінкою, яка ідеально це вміла. Вона могла пошити виріб будь-якої складності, і це було цікаво для мене, тому що я не могла пришити навіть гудзик. Тоді в мені зародилася ця пристрасть і я зрозуміла, що можу побудувати бізнес. Потім зі мною сталася профдеформація - я не могла і не можу носити одяг, який пошила не самостійно. І одного разу, спілкуючись з мамою по телефону, мені приходить ідея створювати білизну. Будую на собі перший комплект і вже вранці відправляю мамі фото. Мама запитала тоді: «Лера, а це точно білизна?». Комплект і справді не був схожий на те, що можна було зустріти в магазині. Не дивлячись на такий фідбек, який у багатьох відбив би будь-яке бажання, я продовжила цим займатися і досить швидко відшила першу колекцію.

– Розкажи про свою команду.
– Наша команда складається з офісу і виробництва. Виробництвом займається Люся, яка координує всі процеси. В офісі працює директор Настя, є Лера, яка займається грошима. Так само у нас є Женя, Катя і Христя - стилісти, яких дуже люблять наші покупці. Клієнти знають їх по іменах, вітають з днем ​​народження. Нам вдалося створити ком'юніті, де клієнт може прийти до нас, побути деякий час, відпочити. Найчастіше покупка білизни є імпульсивною, але нам хотілося створити такий сервіс, в якому дівчата відчувають себе в любові і турботі, та зможуть перезагрузитися.

– Ти дуже вимогливий керівник?
– Я, напевно, самий вимогливий керівник, але моя команда знає, що якщо щось відбувається, то це по справі. Я за справедливість, за те, щоб всі були зацікавлені в процесі. Я вважаю, що нам вдалося створити відчуття сім'ї в нашій компанії. Найбільша наша цінність - це люди. Якщо комусь не подобається те, чим він займається, то не потрібно і продовжувати. Ті люди, які зараз зі мною - це кращі люди з усіх, яких я зустрічала.

– Які у бренда плани на майбутнє?
– Ми плануємо запустити лінію купальників і спортивного одягу. Можливо, супутні спорт-товари - це все запити наших клієнток. Також буде домашній одяг, шовкові халати. Нам довіряють і нас хочуть носити не тільки вдома, саме тому ми паралельно розробляємо дві лінії.

– Давай поговоримо про подорожі
– Це моя велика пристрасть! Досвід - це найголовніше, що можна отримати. Стати мудрішими, сильнішими. І ви можете отримати колосальний досвід, спілкуючись з різними людьми та проживаючи в абсолютно інших умовах. Я дуже люблю Азію. Потрапила туди чотири роки тому і була вражена. Природа, люди, життя на березі океану - там повна відсутність турбот, все росте без проблем. Але і Європу я люблю, люблю цивілізацію. Подобаються Штати, які я розглядаю і як потенційний ринок. Майже в кожній країні, в яку я приїжджаю, я роблю зйомку. Я беру з собою білизну, ми знаходимо моделей і фотографів. Мені подобається, що, коли заходиш на нашу сторінку в Інстаграм, можна побачити фотографії з різних куточків планети. Всі сили, час і гроші потрібно вкладати в подорожі, тому що це те, що вас розвантажує.

– Який у тебе стиль в повсякденному житті?
- Я люблю строгі костюми і дівчачі сукні. А ще дуже люблю аксесуари і нижню білизну! Але я не фанат шопінгу.

– У тебе є улюблена пара Nike?
– Я обожнюю кросівки, а Nike - мій улюблений бренд. Всім раджу книгу Філа Найта! Я обожнюю Air Force, у мене є улюблена пара, вона жовтого кольору, але я називаю цей колір «сирним». Я в них дуже часто ходжу. Каблуки я надягаю рідко, тому Nike рятують завжди.

converse-logo-56.png