0 800 210-161
  • корзина
  • личный кабинет
  • избранное
  • обратная связь
01.jpg


Сергій Дем'янко - босс українського лейблу HitWonder, що випускає музику The Erised, Міша Крупін, LAYAH, Артем Півоваров і багатьох інших. Хіп-хоп виконавець з величезним багажем заслуг та вражаючою дискографією.


Ліон розкажи з чого все почалося, як давно хіп-хоп в твоєму житті?
– Я чітко пам'ятаю момент коли всі мої однокласники в 1997 році готувалися до вступних іспитів, а я пішов на реп-фестиваль «In Da House». З тих пір хіп-хоп став невід'ємною частиною мого життя – затягнуло і не відпускає.

– Саме на цей фестиваль ти зібрав команду, розкажи як це було?
– Так, я зібрав дуже «зручну команду» з хлопців з мого будинку. Тобто, одну з найкрутіших груп Харкова тих чаciв я створив із своїх сусідів. А за зведення треку, мого дебютного синглу з яким я тоді виступив на фестивалі, я заплатив 30 грн. На той час це були великі гроші, стандартна ціна була 10 грн, але ми декілька разів перероблювали і доповнювали трек, тому я погодився заплатити більше.

– Всі знають тебе як хіп-хоп виконавця, але колись у тебе був важкий вибір між роботою в транснаціональній компанії та творчістю. Наразі в тебе також є вибір: виходити на сцену, працювати самостійно в студії чи допомагати іншим артистам, тому що ти працюєш з багатьма: Артем Пивоваров, TAYANNA, LAYAH, The Erised. Що тобі ближче?

– Був період коли я працював в одній з найбільших ІТ-компаній. З приводу артистів, однозначно не можна тягнути ковдру на себе. Переможе той, хто створює навколо себе команду однодумців. Я вірю саме в такі – добрі справи.

– В твоєму житті тебе завжди підтримували чи ти все робив сам?
– Звичайно хотілося, щоб хтось допоміг, підтримав в банальних, простих речах. І на той момент для мене це був Міша Крупін. Він мене запросив в групу «Дядя Вася» до якої входили найцікавіші на той момент МС Харкова. А Харків тоді був за правом столицею українського хіп-хопу.


Кожного разу, коли я на порозі чогось важливого, природа дає мені знаки, ніби нагадує, що ми всі маленькі люди в цьому великому світі



– Як ти вперше потрапив до США, ти знімав там свої відео кліпи, на скільки це складно робити там?

– Знімати кліпи – легко, раджу всім спробувати та переконатися в цьому. В 2012 році я поїхав в Америку презентувати альбом «Лучше чем вчера». В день релізу альбому у мене був концерт в самому серці хіп-хопу – в Брукліні, в Нью Йорці. Для мене, простого хлопця зі звичайної сім'ї з Харкова це було супердосягненням.

– Тобі вдалося там з кимось познайомитись, ти використав цю можливість на максимум?
– Я познайомився з лежачими на вулицях акулами, в прямому сенсі. Саме в той період у США був сильний ураган і 2,5 млн людей були відрізані від світу, без електричного струму. Мої враження від тієї подорожі пов'язані саме з цим моментом, для мене це був своєрідний знак. Кожного разу, коли я на порозі чогось важливого, природа дає мені знаки, ніби нагадує, що ми всі маленькі люди в цьому великому світі.

– Тобто якщо поруч трапляються природні катаклізми, ти розумієш що робиш правильні речі?
– Саме так! Минулого року я приїхав до Маямі знімати кліп для альбому «Орнамент» і потрапив в самий розпал урагану «Ірма», коли евакуювали все місто. Я був як герой фільму «Я легенда», виходив на абсолютно порожні вулиці, і нікого навкруги – незабутні спогади.

– Чому ти не поїхав звідти, що курувало тобою?
– У мене була ціль, я приїхав знімати кліп, тому мені потрібно було бути в Маямі. Я приїхав один до крутої команди, хлопців які в 2015 році зняли мені кліп «Лев рулить», а нещодавно зняли кліп для Ріанни. Цього разу я повернувся до них, щоб зняти кліп на пісню «Пил» з нового альбому «Орнамент».

– Я знаю, що є кліп, який ти зняв в Штатах і зробив монтаж самостійно, це правда?
– У мене не один такий кліп, їх багато. Приблизно 5–7 моїх кліпів я повністю сам змонтував та озвучив. Коли маєш всього 300 доларів, а хочеш кліп – доводиться експерементувати.



02.jpg


— Ти записав багато дуетів, з ким найбільше сподобалось працювати?
— З найближчого досвіду, це робота з Ф'юзом, група Krec. Два роки тому ми вирушили до Нью Йорку працювати над спільним альбомом, маючи вже певні знання. Я ще не зустрічав таких людей як Ф'юз — він людина-машина. Ще мене вразив та запам'ятався — Вася Баста. Ми працювали над спільною піснею для мого альбому "Холодний світ" і коли я йому надіслав свій куплет, він вже мав свій напрацьований, готовий куплет і прослухавши мій сказав що свою частину перепише. Він при мені все переписав і ми записали останню версію пісні разом. На той момент я усвідомив, що досяг певного рівня і мене поважають. З Бастою був ще один знаковий момент, коли я виступав у нього на розігріві під час його туру. Це було вже десяте чи дванадцяте місто поспіль і ми летіли кудись закордон, всі були настільки стомленими, навіть не розмовляли між собою. Ми сіли в літак о пів на четверту ранку, Вася дістав ноутбук, завантажив Logic (програма для створення музики) і сидів в кайф, а не просто показово, робить щось нове. В цьому проявляється справжня любов до музики.

— Яким повинен бути артист, щоб ти почав з ним працювати?
— Відносно моєї творчої лабораторії HitWonder, ми не займаємося прямим пошуком артистів. Проте ми завжди готові допомагати, і коли бачимо хороший матеріал, тоді ми можемо забезпечити якісну цифрову дистрибуцію. Маючи певний досвід співпраці з великими продюсерськими агенціями та лейблами, я нівелював весь негативний досвід, а найкраще переніс в структуру нашої компанії.

— В тебе є пісні, де згадується бренд Nike, тобі близька філософія бренду?
— Про Nike в мене є повчальна історія з життя. Колись я мріяв про кросівки Nike і відкладав на них гроші. Коли назбирав кругленьку на той час суму грошей, прийшов на величезний ринок в Харкові "Барабашово", купив кросівки і став найщасливішою людиною — володарем кросівок. А коли вдома розглядав підошву кросівок, то побачив, що це підробка. Так я зрозумів, що в житті потрібно бути обачним і не довіряти всім. Проте моя любов та повага до бренду Nike з того моменту тільки виросла.

— В тебе залишається час на щось, крім роботи, займаєшся спортом?
— Спорт це найкращий варіант проведення вільного часу. Ті люди, що займаються разом з вами і той час, який ви проводите разом – безцінні. Я займаюся спортом, бігаю та тренуюся у боксера Іллі Примака.



03.jpg

— Де ти живеш зараз?
— Дуже популярне запитання... Буквально декілька тижнів тому я спілкувався зі своєю знайомою, запрошував її на свій концерт, а вона мене запитала коли я відлітаю. Не знаю чому, але багато хто думає що я живу в Америці, проте це не так. А нещодавно відбулася взагалі сумбурна ситуація пов'язана з цим. Мій тато все життя пропрацював на одному підприємстві в Харкові, і потрапив під скорочення. Причиною цьому послужило те, що його син нібито проживає в Америці. І я хотів би розібратися з цим.

— Як до тебе приходить муза, що надихає?
— Якби я був new school rapper, і читав хіп-хоп про дівчаток та автомобілі, то відразу дав би номер цієї музи. У мене все не так. Муза — це почуття, якщо немає почуттів, то краще нічого не писати.

— Ти записав офіційний саундтрек до фільму "Еквалайзер" з Дензел Вашингтоном, чи були пропозиції записати саундтрек до фільмів в Україні або Росії?
— Пропозиції бувають, але вони не співпадають з моїм баченням та побажаннями нашої креативної команди, тому поки що не вдавалося знайти порозуміння. Я щиро вірю, що зовсім скоро хіп-хоп пісня стане саундтреком українського художнього фільму.

— З ким ти хотів би записати хіт своєї мрії?
— З Андрієм Хливнюком – він дуже крутий. Мені здається, ми змогли б попрацювати над треком і енергетично і хімічно.

— Яка робота зараз ведеться над альбомом "Орнамент", який період в роботі?
— У мене був досить довгий період, коли я мовчав. В альбомі «Орнамент» я максимально чесний та щирий, побачимо сподобається це слухачам чи ні. Альбом давно записаний і готовий. 4 травня ми презентували великий хіт «Невагомість», який записали з Сонею Сухоруковою. 






Фото: Віталій Юрасов 
Відео: Саляр Алі

© 2018 ALL STARS Talks